Tag Archive | keje sekolah safiya

Kerja Sekolah Safiya..Part 1

Asalamualaikum..nama jer kerja sekolah..sebenarnya keje nursery atau kerje taska safiya…

Sajer jer hantar Safiya awal ke nursery..seawal setahun dua bulan safiya dah dihantar ke nursery..sebab kat situ ramai kawan..safiya boleh belajar macam-macam..memang takut pada mulanya nak hantar ke nursery..yela macam-macam kes sekarang ni..yang terbaru..tu yang keluar kat berita tu..siap salotep punting kat mulut lagi..tak ada hati perut langsung…sebelum hantar ke nursery..banyak yang nak kena cek..samada nursery tu..

  • di bawah seliaan JKM
  • ada sijil kursus untuk buka nursery.
  • ada sijil kesihatan untuk penyediaan makanan
  • setiap kakitangan kena ada sijil kursus
  • hehe yang ni best..siap ada buku cek gigi lagi.

cuba teka gambar apa ni?hehehe

Continue reading