Hari Jumaat..ibu..kakak nak gi schoooollll….aduiiii….

 

kalau dah hari-hari bangun sewal 5.30pg nak menyiapkan sikecil dua beradik ni dan menyiapkan diri sendiri untuk ke tempat kerja sampai pakai tudung pun terbalik hari ni..hehehe thanks yana sebab tegur..kalau tak..malu den….heheh danken shun.. hari jumaat mestilah hari yang amat membahagiakan..sebab hari jumaat cuti..lepas subuh leh tidoo balik…tapi ia tidak terjadi sebegitu…budak-budak ni dah jadi cam jam loceng…..UWAAAaaaaa kakak adik..ibu ngan abi nak bangun lambat sikit hari ni..nak rehat….Ibu..kakak nak gi schoollll…

dengan bertocang rambut,muka tak basuh..ambik beg dan kasut ajak gi scholl..alah..taska dia la tu…mentang2 dah pandai pakai kasut sendiri dan tahu kat mana kasut dia disimpan..ambik beg dari bilik..tak sempat2 ngan ibu dah..ni kalau reti bawa kereta ,mau gi taska sendiri ni..hehehe

                                                                             Safiya : ibu. skullll

                                                                            ibu: Kakak..skull tutup hari ni..meh tido ngan ibu meh

Ibu:Kakak mandi dulu pakai baju cantik wangi wangi nak..

Safiya:Ala tak boleh ke pakai gini..selalu hari hari gi skull tak mandi pun..ekgu mandi..

Aliya: Kakak..ibu suruh mandi..nanti kita main turtle nak..

Safiya:oceee..oce..nak mouse…(mickey mouse)

begitulah anak-anakku…sebenarnya kesia gak tinggalkan diorang kat tempat ngasuh..tp nak buat camana dah ibu dan abi keje..harap2 tak ada masalah di tempat asuhan..huhu tengok berita semalam..gerun jer..tak berperikemanusiaan langsung..kalau terjadi kat anak sendiri baru tahu…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s