Operasi Tsunami bersama Anak2

penatnya kerja hari ni..rasa sakit kepala jer..erm..tp bila tengok handphone tengok gambar anak2 terus jadi lega..adalah gambar kitorang kemas bilik kat rumah mertua..bilik tu dah macam tongkang pecah..macam kena tsunami jer..haha maklumla..lama dah tak balik sana..husband pun tak sempat nak kemas bilik kot..tambah2 bila safiya ada lagi ler..yang dalam kotak,beg semua dia keluarkan..nak pijak lantai pun susah..hehehe..

hehe safiya dan alya mendengar taklimat daripada Madam komander..(kat belakang tu situasi bilik yang bersepah..huhu)..adik aya buat2 dengar jer..mata melilau ke lain..

ibu..malas nak kemas boleh tak..kakak malas la..nanti kakak penat..adik aya tu badan sihat sgt mesti kakak yang kena kemas..tu siap gotel bantal peluk lagi la bu…

alooo adik bulat..itu bantal busuk kakak tu..heheh..nononono..hehe itu kena tanya abi..kalau abi kata ok..ok la..

tak boleh!.adik aya ngan kakak kena kemas..pandai buat sepah pandai la kemas..kesian ibu penat…(hehehe buat2 garang)

arghh..abi buli kita tu kakak..jom la guling2..adik ni..akak baru nak tunjuk keseriusan akak ni tau..akak nak jadi anak kesayangan ibu dan abi tau…hehehe

dush..dimm..ting..tung… arkkkkk… ibuuuuuuu…alya dah menganas macam tsunami ni..hehehe

tiulah budak dua orang ni..tak larat sebenarnya nak melayan tp bila fikirkan balik diorang ni permata hatiku dan comel2 terus tak jadi marah…alamatnya ibu ngn abi je la kemas semua ni..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s