My First Post

Asalamualaikum..ini post pertama saya..just nak wish selamat membaca di blog saya..apa yang akan saya nukilankan?erm..macam-macam…pasal diri..anak-anak daraku yang kecik-kecik lagi tu..ap yang saya alami untuk dijadikan pedoman dan pengajaran untuk dikongsikan bersama..maybe jugak saya akan tulis apa yang kawan2 minta saya tulis..nice kan? for overall..semua diatas akan menyatukan kita semua dalam satu blog yang santai ini…

ni gambar anak-anak daraku…bebudak ni..riuh…si kakak..walaupun baru setahun tujuh bulan dah tunjukkan ciri-ciri kepimpinan yg ada..hehehe jaga adik..agah adik dia bagi ketawa..siap sibuk nak tukar lampin adik dia..kalau adik tak layan..si mickey mouse tu yg akan jadi mangsa..hehehe..k lah..ini permulaan utk my first blog..byk lagi saya nak tulis after this…hope you all suka membacanya..tq

Leave a Reply

